понедельник, 19 июня 2017 г.

Портфоліо Яценко Ірини Пертівни з теми:"Скажемо застуді "Ні!""

Назва навчальної теми
Скажемо застуді "Ні!"
Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети
основи здоров’я ,читання
Вік учнів, клас
9 років, 3 клас
Стислий опис проекту 
Навчальний проект «Скажемо застуді «Ні!»»призначений для вивчення теоретичного матеріалу на уроках з основ здоров’я та проведення позакласних годин з даної теми переважно у початкових класах.
Учні об’єдналися в 4 групи: «Науковці», «Медики», «Екологи», «Дослідники».
Продукт проекту: брошура "Медичний словничок", відеоролик "В гостях у лікаря", бюлетень "Вплив природних чинників на здоров’я мешканців Кривого Рогу", колаж "Як я лікую застуду"
Результати роботи учнів були представленні на відкритій виховній годині, які об’єктивно оцінюються.
Оцінювання (стислий опис і інструменти)
Організація групової роботи учнів не тільки дозволяє їм на практиці використовувати різні процеси і стратегії мислення, але і надає прекрасну можливість оцінити ці навички.Для оцінки цих стратегій можуть бути використані різноманітні методи і інструменти, зокрема: опитувальники, контрольні списки, рубрики (форми оцінювання), навідні запитання.
оцінювання учнівської публікації
таблиця Х-З-Д
оцінювання навичок сумісного навчання
Інтерактивна вправа
Діяльність учнів та вчителя
Публікація метод проектів
документ для фасилітації
учительська презентація
Учні об’єдналися в 4 групи: «Науковці», «Медики», «Екологи», «Дослідники».
 Розподіл завдань (обов’язків) між групами:
•             перша група "Науковці" – довідкова література, мережа "Інтернет";
•             друга група "Медики" – інтерв’ю, відеоролик;
•             третя група "Екологи" – інформація зі ЗМІ, мережа "Інтернет"";
•             четверта група "Дослідники" – анкетування, опитування.
Діяльність учнів:
Проводять дослідження.
Аналізують результати.
Роблять висновки.
Демонструють презентацію з результатами досліджень.
Шукають інформацію в Інтернеті для розробки публікації.
Складають план публікації.
Добирають оригінальний матеріал для публікацій. В Microsoft Publisher, структурують його,
пишуть доступною мовою невеликі статті, підбирають заголовки.
Під керівництвом вчителя створюють власну презентацію Power Point, де висвітлюють
результати свого дослідження.
З результатами своєї роботи вони захищають свій проект на виховній годині.
унівська презентація
Учнівська публікація
Учитель формулює тему проекту «Скажемо застуді «Ні!»» , ключові , тематичні та змістовні питання . Готує презентацію ідей проекту, що демонструє переваги проектного підходу до навчання . Розробляє критерії оцінювання робіт учнів. Робить добірку необхідних матеріалів та інтернет -ресурсів. Передбачає виділення додаткового часу для вивчення матеріалу учнями , що мають проблеми в навчанні . Готує бланк перевірки
знань таких учнів. Вчитель знайомить учнів з темою проекту , показує їм стартову презентацію обговорює з ними ключовий і тематичні питання по темі. Роздає критерії оцінювання робіт.
Учитель ставить перед кожною групою своє завдання. Результати роботи групи повинні представити у вигляді публікації та презентації відповідно. За допомогою презентації вчитель показує учням перевагу методу проектів і пояснює чому корисно взяти участь у даному проекті. У разі необхідності вчитель протягом проекту консультує учнів і спрямовує їх діяльність в потрібне русло. Вчитель збирає роботи учнів та їх бланки самооцінювання , проводить захист проекту , вказує шляхи подальшого поглиблення знань з даної теми , оцінює роботи і повідомляє результати оцінювання .
Додаткові матеріали
список використаних джерел 
Дозволи батьків
Відомості про автора
Ім'я, прізвище           Яценко Ірина Петрівна
Фах, навчальний предмет: початкові класи, основи здоров’я 
Навчальний заклад  Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.№ 63
Місто\село, район, область  м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.
Контактні дані  90-70-09
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу          12.06.17 – 24.06.17
Місце проведення тренінгу      м. Кривий Ріг КЗШ № 103
Тренери  Тетяна Володимирівна

Комментариев нет:

Отправить комментарий